مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:362023-06-22سياسي

وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار خوشایند نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فتح الله توسلی صبح امروز در شورای اداری استان با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند و در این خصوص همه ما وظیفه داریم اظهار کرد: باید به تکلیف خود در برابر قانون و فرمایشات رهبری عمل کنیم.

وی با بیان اینکه قانون صدور مجوز کسب و کار ابلاغ شده و همه باید آن را اجرا کنیم گفت: وضعیت صدور مجوزها اصلا خوشایند نیست و با این رویه رشد تولید نخواهیم داشت بنابراین نگاه مدیران در این زمینه باید راهبردی باشد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای با بیان اینکه تنها در شهرستان کبودراهنگ 6 هزار قالیباف و در دو شهرستان 6 هزار خیاط داریم و باید از آنها حمایت شود افزود: با توجه به کمبود آب و بحران کشاورزی باید به صنعت نساجی توجه شود.

وی تصریح کرد: در حوزه آب اقدامات مهمی توسط استاندار انجام و بخشی از مشکل حل شده اما بحران آب اقلیم و منطقه را تحت تاثیر قرار داده و شرایط طوری است که چند روستا با تانکر آبرسانی می شوند.

توسلی در ادامه با بیان اینکه در بخش مسکن اقدامات خوبی شده است عنوان کرد: برای ساخت مسکن باید تسهیلات و شرایط فراهم شود.

وی با بیان اینکه آزمایش خاک به راحتی قابل حل است اما مشکل این است که سامانه نداریم افزود: در دو شهرستان بهار و کبودراهنگ و در بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار خوشایند نیست

وضعیت صدور مجوزهای کسب و کار خوشایند نیست