مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-09اجتماعي

هوای اصفهان در 5 منطقه ناسالم است/قطعی سامانه سنجش هوای محیط زیست


در حالی که شاخص هوای کلان شهر اصفهان با میانگین 97 وضعیت قابل قبول را نشان می دهد، هوا در پنج ایستگاه سنجش در وضعیت ناسالم است.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان امروز یکشنبه هجدهم تیرماه بر اساس داده های دریافتی 13 ایستگاه پایش فعال با شاخص 97 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

جمشید لقایی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای اصفهان، امروز آلاینده غالب هوای این کلان شهر ذرات معلق 2.

5 میکرون بوده که شاخص آن برابر 91 و در وضعیت قابل قبول است.

وی با بیان اینکه امروز شاخص هوا در ایستگاه سپاهان شهر با میانگین 50 در وضعیت پاک ثبت شده است، افزود: شاخص کیفی هوا در ایستگاه سنجش پارک زمزم با 53، میرزا طاهر با 59، فرشادی با 58، میدان انقلاب با 62، محله ولدان (ایستگاه ورزشگاه میثاق) با 85، محله کردآباد با 88 و رهنان با 92 AQI وضعیت قابل قبول را نشان می دهد.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امروز شاخص هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با 109 و بولوار کاوه با 112 AQI در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در ایستگاه خیابان فیض با 161، خیابان شهید باهنر با 163 و زینبیه با 164 AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان در 5 منطقه ناسالم است/قطعی سامانه سنجش هوای محیط زیست

هوای اصفهان در 5 منطقه ناسالم است/قطعی سامانه سنجش هوای محیط زیست