مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-09فرهنگي

تلاش برای برگزاری جشنواره نمایش سایه با کشورهای همسایه


مدت هاست در ارتباط با سازمان اکو پیگیر این موضوع هستیم که جشنواره ای با حضور کشورهای همسایه که در نمایش سایه صاحب نام هستند، برگزار کنیم و امیدواریم تا سال آینده این اتفاق بیفتد.

- مدت هاست در ارتباط با سازمان اکو پیگیر این موضوع هستیم که جشنواره ای با حضور کشورهای همسایه که در نمایش سایه صاحب نام هستند، برگزار کنیم و امیدواریم تا سال آینده این اتفاق بیفتد.

کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی در دیدار با هنرمندان گروه های نمایشی سه کشور ترکیه، پرو و مکزیک، گفت مدت هاست در ارتباط با سازمان اکو پیگیر این موضوع هستیم که جشنواره ای با حضور کشورهای همسایه که در نمایش سایه صاحب نام هستند، برگزار کنیم و امیدواریم تا سال آینده این اتفاق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی، جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، امسال در نوزدهمین دوره خود، شاهد اجرای نمایش هایی از کشورهایی مانند پرو و مکزیک بود که برای اولین بار در این جشنواره حضور یافته بودند.

این رویداد، فرصتی بود تا ضمن شناخت بیشتر هنر نمایش عروسکی این کشورها، راه های ارتباطات فرهنگی و هنری بیشتر بین ایران و این کشورها مورد بررسی قرار گیرند.

در ابتدای این نشست که در روز شنبه هفدهم تیرماه 1402 در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شد، کاظم نظری ضمن خوش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برگزاری جشنواره نمایش سایه با کشورهای همسایه

تلاش برای برگزاری جشنواره نمایش سایه با کشورهای همسایه