مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-06اقتصادي

کلان بیمارستان غدیر چه امکاناتی دارد/ایجاد مرکز ترومای شمال کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در آستانه افتتاح کلان بیمارستان غدیر، به تشریح جزییاتی از امکانات دومین کلان بیمارستان کشور پرداخت.

- محمود خدادوست، با اشاره به افتتاح رسمی کلان بیمارستان غدیر همزمان با عید بزرگ غدیر، به خبرنگار مهر گفت: از قابلیت های ویژه کلان بیمارستان غدیر برای صرفه جویی در مصرف انرژی، به کارگیری سیستم تاسیساتی هوشمند (BMS) است.

وی افزود: همچنین برای کاهش مصرف پرت انرژی به ویژه در برق به جای استفاده از کابل از جدیدترین روش ها یعنی باسداکت استفاده شده و جدیدترین سیستم های تاسیساتی روز دنیا در آن به کار رفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: یکی از ویژگی های دیگر، به کارگیری جدیدترین تصفیه خانه آب و فاضلاب در بیمارستان غدیر، مطابق با استانداردهای جهانی است که قابلیت تبدیل فاضلاب ها به آب قابل بهره برداری برای کشاورزی و اتصال به اکو شهری را داراست.

مرکز ترومای شمال کشور خدادوست یادآور شد: وقتی کلان بیمارستان غدیر به مدار خدمت بپیوندد، علاوه بر اینکه جدیدترین فناوری های تشخیصی، درمان و پزشکی اعم از تصویربرداری های پیشرفته با ام آر آی، سی تی اسکن و پت اسکن و آزمایشگاه پیشرفته را خواهد داشت؛ می تواند به عنوان یک مرکز ریفرال و ارجاعی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان بیمارستان غدیر چه امکاناتی دارد/ایجاد مرکز ترومای شمال کشور

کلان بیمارستان غدیر چه امکاناتی دارد/ایجاد مرکز ترومای شمال کشور