مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-25اقتصادي

خرید گندم در استان بوشهر 6 برابر شد/ پرداخت 12 هزار میلیارد ریال


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از پرداخت هزار و 200 میلیارد تومان به گندم کاران خبر داد و گفت: خرید گندم در استان بوشهر 6 برابر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کبری توکلی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از پایان برداشت محصول گندم از اراضی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: گندم در سطح 100 هزار هکتار اراضی دیم و آبی استان بوشهر از نیمه دوم فروردین تا اواخر خردادماه برداشت شد.

وی از برداشت 153 هزار و 170 تن محصول گندم از اراضی یاد شده خبر داد و تصریح کرد: در این راستا از طریق 14 مرکز خرید گندم در شهرها و روستاهای استان بوشهر 124 هزار تن گندم معمولی و 14 هزار تن بذر گندم خریداری شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه بخشی از گندم برداشت شده به عنوان خود مصرفی در انبار کشاورزان نگهداری می شود، گفت: در این راستا بیش از 95 درصد مطالبات گندم کاران استان بوشهر پرداخت شده است.

توکلی از پرداخت یک هزار و 275 میلیارد تومان به گندم کاران استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: کشاورزان 25 میلیارد تومان دیگر طلبکار هستند که با رایزنی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله استان بوشهر تا آخر هفته جاری پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گندم در استان بوشهر 6 برابر شد/ پرداخت 12 هزار میلیارد ریال

خرید گندم در استان بوشهر 6 برابر شد/ پرداخت 12 هزار میلیارد ریال