مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-09سياسي

راه اندازی کتابخانه تخصصی نوجوانان در منطقه حاشیه نشین حسن آباد یزد


دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) یزد اعلام کرد: در جهت هدفمند و متمرکزتر شدن فعالیت های جهادی در حاشیه شهر، جمعیت امام حسن (ع) اقدام به تاسیس کتابخانه ای تخصصی آموزشی و مهارتی ویژه نوجوانان کرده است.

- ایسنا/یزد دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) یزد اعلام کرد: در جهت هدفمند و متمرکزتر شدن فعالیت های جهادی در حاشیه شهر، جمعیت امام حسن (ع) اقدام به تاسیس کتابخانه ای تخصصی آموزشی و مهارتی ویژه نوجوانان کرده است.

حنانه سادات فاطمی در همین رابطه تصریح کرد: جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان یزد از سال 97 با هدف نقش آفرینی و فعالیت مستمر برای پیشگیری و رفع معضلات اجتماعی در حاشیه شهر با بدنه دانشجویی و فارغ التحصیلان دانشگاه ها تشکیل شد.

وی افزود: جمعیت امام حسن(ع) کار خود را با فعالیت در منطقه حسن آباد یزد آغاز کرد و در حال حاضر در سه منطقه حسن آباد، اسکان و آزادشهر فعالیت دارد.

فاطمی تاکید کرد: جمعیت با همکاری گروه های جهادی دانشگاه های استان خدماتی از قبیل عمرانی، بهداشت و سلامت، آموزشی تربیتی، اقتصادی و غیره به مردم کمتر برخوردار ارائه می دهد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی به صورت مستمر برای دانش آموزان کم بضاعت و به ویژه در دوران کرونا برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل،برگزاری اردوهای دوره ای پایش سلامت و غربالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه تخصصی نوجوانان در منطقه حاشیه نشین حسن آباد یزد

راه اندازی کتابخانه تخصصی نوجوانان در منطقه حاشیه نشین حسن آباد یزد