مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-10سياسي

دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی مدرس برای رشته های زبان خارجه دکترا ندارد


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی نبود مدرس دکترا برای رشته های زبان خارجه را یکی از مشکلات این دانشگاه برای جذب مدرس زبان های خارجه دانست.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی نبود مدرس دکترا برای رشته های زبان خارجه را یکی از مشکلات این دانشگاه برای جذب مدرس زبان های خارجه دانست.

دکتر صادق خزل پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اسفندماه سال 1400 در سفر وزیر علوم براساس قول مساعد وی مصوب می شود که دانشگاه سیدجمال به قطب زبان های خارجه کشور تبدیل و معرفی شود که در این رابطه رشته زبان های خارجه درنظر گرفته شده برای این دانشگاه به غیر از عربی و انگلیسی، رشته هایی چون زبان های چینی، روسی، ژاپنی، هندی و زبان های غیررایج است.

وی با بیان اینکه فعالیت زیادی در سال گذشته به همین منظور برای جذب مدرس داشتیم و در آینده نه چندان دور با سفارتخانه ها رایزنی و جلسه خواهیم داشت، افزود: در حال حاضر مشکل نبود مدرس دکترا در رابطه با زبان های خارجه را داریم که برای مرتفع شدن این مشکل نیاز به مجوزهای خاص شورای عالی فرهنگی داریم تا بتوانیم در این رابطه از مدرس هایی استفاده کنیم که دکترا ندارند.

خزل پور تعداد رشته های تحصیلی این دانشگاه را 10 رشته فعال برشمرد و یادآور شد: کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی، نقشه برداری، مهندسی کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی مدرس برای رشته های زبان خارجه دکترا ندارد

دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی مدرس برای رشته های زبان خارجه دکترا ندارد