مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-26فرهنگي

چوب جادویی بعضی فیلم ها!


تهیه کننده فیلم «سه کام حبس» با ابراز نگرانی از جای خالی تفکر در سینما، از توجه بی حساب و کتاب به فیلم های کمدی و رصد نشدن برخی اتفاق ها، به گونه ای که انگار بعضی فیلم ها با چوب جادویی اکران می شوند، - تهیه کننده فیلم سه کام حبس با ابراز نگرانی از جای خالی تفکر در سینما، از توجه بی حساب و کتاب به فیلم های کمدی و رصد نشدن برخی اتفاق ها، به گونه ای که انگار بعضی فیلم ها با چوب جادویی اکران می شوند، انتقاد کرد.

فیلم سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور اگرچه محصول سال 1398 است و در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده بود اما سرانجام از اردیبهشت امسال روی پرده سینماها رفته و در این مدت توانسته با حدود 350 هزار نفر تماشاگر به فروش بیش از 16 میلیارد تومان برسد.

اکران این فیلم با بازی پریناز ایزدیار و محسن تنابنده که درباره یکی از معضل های بزرگ اجتماعی یعنی مواد مخدر است، با اکران تعداد قابل توجهی فیلم کمدی همزمان شده و همین سبب شده سازندگان این فیلم همانند برخی دیگر از فیلم های غیرکمدی در حال اکران نسبت به زمان و تعداد سانس هایی که در سینماها در اختیار دارند گله مند باشند.

در این زمینه ساسان سالور که تهیه کنندگی فیلم برادرش را برعهده داشته، در گفت وگویی با ایسنا با تاکید بر اینکه اساسا هر فیلمی ساخته می شود تا اکران خوبی داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب جادویی بعضی فیلم ها!

چوب جادویی بعضی فیلم ها!