مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-26ورزشي

دشمن می داند نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: دشمن در جنگ 8 ساله با تمام قوا به میدان آمد و متوجه شدند و اکنون نیز می داند با انقلاب اسلامی به این راحتی ها نمی توانند مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در سومین یادواره 111 شهید ورزشکار خراسان شمالی ضمن یاد 3 هزار شهید استان در دفاع مقدس، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی 8 ساله دولت های شرقی و غربی گرچه با هم در جنگ سرد در رقابت بودند اما برای مقابله با نظام انقلاب اسلامی با یکدیگر تفاهم داشتند و سلاح و مهمات و همه مایحتاج نظامی را برای جبهه دشمن فراهم می کردند.

وی گفت: در سال 69 که اتحادیه جماهیر شوروی از هم پاشید، آمریکایی ها احساس کردند که دیگر کدخدای جهان و تک قدرت جهانند و به سوی حکومت بر جهان قدم برداشتند و ناوهای خود را به خلیج فارس آوردند اما در جنگ 8 ساله حریف ایران نشدند و متوجه شدند با انقلاب اسلامی به این راحتی ها نمی توانند مقابله کنند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه این انقلاب 4 محبت ویژه از جانب خداوند دارد، افزود: اولین آن مکتب بزرگ دین اسلام، دوم رهبری بزرگ و مقتدر، سوم مردمی بزرگ و در آخر داشتن دشمنی قوی ست که وجود این دشمن، مارا هم قوی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می داند نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند

دشمن می داند نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند