مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-06سياسي

500 هزار مسکن برای شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح ساخته می شود


مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: 500 هزار واحد مسکونی ویژه شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح در سراسر کشور ساخته می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید مجید ابن الرضا بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای مسکن نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: تسهیل گری و ارزان سازی مسکن در نیروهای مسلح با جدیت دنبال می شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بیان کرد: در این راستا ضمن تخفیف ویژه در خرید اراضی از امکانات نیروهای مسلح در ساخت مسکن استفاده می شود.

وی با اشاره به ساخت 500 هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در مدت 4 سال گفت: اکنون ساخت 200 هزار مسکونی آن آغاز شده که بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و تحویل می شود.

سردار ابن الرضا با اشاره به وضعیت مسکن در بخش های مختلف نیروهای مسلح گفت: بر اساس بررسی انجام شده 56 درصد کارکنان ارتش، 34 درصد کارکنان سپاه، 30 درصد نیروهای وزارت دفاع و 64 درصد نیروهای فرآجا فاقد مسکن شخصی هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده 500 هزار واحد مسکونی ویژه شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح در سراسر کشور ساخته می شود که 150 هزار واحد سهم ارتش، 175 هزار واحد سهم فراجا با احتساب 50 هزار واحد مسکونی سازمانی، 100 هزار واحد برای سپاه، 15 هزار سهم وزارت دفاع، 10 هزار واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار مسکن برای شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح ساخته می شود

500 هزار مسکن برای شاغلان و بازنشستگان نیروهای مسلح ساخته می شود