مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-09سياسي

تعیین مجازات کیفری برای مسئولان متخلف در اجرای قوانین ایثارگری


قانون گذاران باید برای مسئولانی متخلف که قوانین ایثارگری را اجرا نمی کنند مجازات کیفری تعیین کنند تا آنها به خود اجازه ندهند که این قوانین را اجرا نکنند.

- در این همایش، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین که ظهر یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: برخی افراد در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران شبهاتی وارد می کنند که عقلانی نیست.

وی خاطرنشان کرد: افرادی از جامعه که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جانفشانی می کنند با افرادی که نقشی ایفا نمی کنند، یکسان نیستند، به همین دلیل شبهات یاد شده هیچ پایه و اساسی ندارد و نباید به آنها توجهی کرد.

این مقام مسئول گفت: قانون گذار براساس عقلانیت و عدالت، قوانینی در جهت حمایت از جامعه ایثارگران وضع کرده است که امروز عدم اجرای آن تبدیل به یک معضل جدی شده که باید آن را رفع کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: عدم اجرای قوانین ایثارگران توسط مسئولان تخلف است ولی جرم نیست لذا دستگاه قضا نمی تواند آنها را مجازات کند.

شعبانی افزود: قانون گذاران باید برای مسئولانی که قوانین ایثارگری را اجرا نمی کنند مجازات کیفری تعیین کنند تا آنها به خود اجازه ندهند که این قوانین را اجرا نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مجازات کیفری برای مسئولان متخلف در اجرای قوانین ایثارگری

تعیین مجازات کیفری برای مسئولان متخلف در اجرای قوانین ایثارگری