مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-23سياسي

اعتیاد عامل مهم در بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی


اعتیاد عامل مهم در بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی است، برای مثال 55 درصد از طلاق ها، 65 درصد از همسر آزاری ها، 30 درصد شرارت و آشوب ها، - ایسنا/قم خطیب جمعه قم بیان کرد: اعتیاد عامل مهم در بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی است، برای مثال 55 درصد از طلاق ها، 65 درصد از همسر آزاری ها، 30 درصد شرارت و آشوب ها، 35 درصد کودک آزاری ها، 20 درصد قتل های عمد، 40 درصد از سرقت ها و 20 درصد از جرائم منکراتی به طور مستقیم با موضوع مواد مخدر در ارتباط است.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه نماز جمعه قم که امروز جمعه دوم تیر ماه در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: زیان های ناشی از مصرف مواد مخدر در زمینه اخلاقی، اقتصادی، خانوادگی، فرهنگی و.

بسیار سنگین است.

تمدن غرب در راه گسترش هرچه بیشتر سیطره خودش و بلعیدن جهان، به تدرویج و توسعه مواد مخدر پرداخته است تا از یک طرف فرهنگ مادی اصالت سود و سود پرستی غربی را ترویج کنند و از طرف دیگر با از بین بردن توان غیرت، همیت، پای مردی در دیگر ملل جهان، منافع خود را تامین کند و شور، نشاط، تحرک و روحیه ظلم ستیزی را در کنار این اعتیاد از بین ببرد.

وی ادامه داد: در دوران استعمار جدید، مواد مخدر به عنوان حربه ای در دست استکبار جهانی قرار گرفته است تا سود و حاکمیت ظالمانه خودش را است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد عامل مهم در بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی

اعتیاد عامل مهم در بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی