مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-07سياسي

حجاب، به حفظ اخلاق در جامعه کمک می کند


امروز در دنیا، حجاب علامتی برای شناسایی زن مسلمان است و علاوه بر اینکه کمک به حفظ اخلاق در جامعه می کند، نقش پرچم برای نشان دادن هویت یک زن مسلمان را ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت الاسلام حمید بامری امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوای الهی و تبریک روز عید غدیر، عید ولایت و امامت اظهار کرد: امام رضا(ع) فرمودند روز غدیر روز پاک شدن ازگناهان است.

روز بخشش، روز نشر علم، روز بشارت و روزی است که در آن دعا مستجاب می شود .

 امام جمعه عنبرآباد با اشاره به 21 تیر، سالروز حمله رضاشاه به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم در سال 1314 و روز عفاف و حجاب گفت: یکی از پلیدترین توطئه های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر، توطئه کشف حجاب است که رضاشاه در دوره ای مامور اجرای اسلام زدایی در جامعه ایران بود.

 حجت الاسلام بامری افزود: امروز در دنیا، حجاب علامتی برای شناسایی زن مسلمان است و علاوه بر اینکه کمک به حفظ اخلاق در جامعه می کند، نقش پرچم برای نشان دادن هویت یک زن مسلمان را ایفا می کند.

 وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال گرفتن این هویت از زن مسلمان است و چه قدر زیبا مرحوم آیت الله صافی فرمود: چادر بانوان و حجاب بانوان از عبای من با ارزش تر است، چراکه بانوان با حفظ حجاب برتر، خودشان مروج دین اسلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاب، به حفظ اخلاق در جامعه کمک می کند

حجاب، به حفظ اخلاق در جامعه کمک می کند