مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-22سياسي

مسئولیت پذیری بدون هم افزایی به سرانجام نمی رسد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: آنچه که می تواند یک مسئول را در فرایند مسؤلیت پذیری موفق کند هم افزایی و همگرایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جلایی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار رودسر با بیان اینکه مسئولیت بدون هم افزایی به سرانجام نمی رسد، اظهار کرد: آنچه که می تواند مسئول را در فرایند مسئولیت خود موفق کند ایجاد هم افزایی و همگرایی است و این نکته مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی جایگاه مسئول با حل مشکلات جامعه تعریف می شود، افزود: ما که ادعای خدمتگزاری داریم شاه کلید انگیزه ما باید خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات جامعه باشد تا اعتماد و امید مردم به مسؤولان جامعه اسلامی بیشتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه یک فرد مسئول در جمهوری اسلامی نباید در راه خدمت رسانی به مردم آرامش و خواب راحت داشته باشد، گفت: باید مدیر به گونه ای با مسئولیت مواجه شود که هر آن بتواند در برابر مشکلات کارها را به پیش ببرد این مهم بدون توکل و تمسک امکان پذیر نیست.

مسئولیت ها امانت است که باید به دیگری سپرده شود حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش نیز در این مراسم گفت: برای دریافت پست های مسئولیت نباید خیلی خوشحال و از تغییرات نار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری بدون هم افزایی به سرانجام نمی رسد

مسئولیت پذیری بدون هم افزایی به سرانجام نمی رسد