مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-26فرهنگي

تخصص و تعهد مهم ترین ویژگی مربیان کانون پرورش فکری است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تخصص، تعهد و به روزرسانی آگاهی را مهم ترین ویژگی مربیان این نهاد برای پرورش استعدادها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدجلیل میرعظیمی ظهر دوشنبه در نشست فصلی مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان فعالیت های مربیان این مجموعه را ارزشمند توصیف کرد و گفت: نقش آفرینی به عنوان مربی کانون حرکتی شایسته و خوش فرجام، نیازمند بهره گیری از ظرافت ها است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در این زمینه نیازمند آگاهی از ظرافت ها است، گفت: تخصص، تعهد و به روزرسانی آگاهی ها و خلق آثار فاخر، از جمله ویژگی های مربیان کانون پرورش فکری به شمارمی رود و در سایه ارتباط دوسویه با اعضا نقش به سزایی در کشف و پرورش استعدادهای اعضا دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در ادامه این ارتباط عاطفی، صمیمانه و منطبق با شیوه های مؤثر تربیتی را بستری مناسب برای الگوسازی عنوان کرد و بهره گیری از این ظرفیت ها را در تربیت آینده سازان متعهد و توانمند خواستار شد.

فعالیت مربیان کانون های پرورش فکری فرآیندمحور است کارشناس مسئول آفرینش های ادبی کانون استان گیلان نیز طی این نشست، به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو پرداخت و اثربخشی برنامه ها و پایدارسازی اعضا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصص و تعهد مهم ترین ویژگی مربیان کانون پرورش فکری است

تخصص و تعهد مهم ترین ویژگی مربیان کانون پرورش فکری است