مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12حوادث

نیکا و نیما دو توله خرس سیاه بلوچی جهت درمان به تهران منتقل شدند


مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از انتقال دو توله خرس سیاه کشف شده از قاچاقچیان جهت درمان به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

- "نیکا و نیما" دو توله خرس سیاه بلوچی جهت درمان به تهران منتقل شدند ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از انتقال دو توله خرس سیاه کشف شده از قاچاقچیان جهت درمان به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

داود میرشکار در گفت وگو با ایسنا- افزود: دو توله خرس سیاه از یک دستگاه اتوبوس مسافربری توسط نیروهای ایست و بازرسی شهید سالاری شهرستان گناباد کشف و ضبط و پس از طی مراحل قانونی تحویل اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گردیده بود.

پس از طی مراحل اداری به صورت موقت پژوهشگاه زابل حفاظت و مراقبت از توله خرس ها به عهده گرفت .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در زمان تحویل و انجام معاینات پزشکی توسط دامپزشکان و متخصصان مرکز مذکور آنان متوجه پوسیدگی و عفونت در دندان نیش فک پایین توله خرس ماده که به نام نیکا نامگذاری شده بود، گردیدند و زیر نظر دامپزشکان و متخصصان آن مرکز تحت مراقب قرار گرفت .

به مرور علاوه بر عفونت التهاب دندان و تورم در ناحیه فک بالا و پایین نیز بروز که به تشخیص متخصصان و دامپزشکان این مرکز آنتی بیوتیک تجویز و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکا و نیما دو توله خرس سیاه بلوچی جهت درمان به تهران منتقل شدند

نیکا و نیما دو توله خرس سیاه بلوچی جهت درمان به تهران منتقل شدند