مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 20:502023-06-22حوادث

هواپیمای جایگزین پرواز کرمان-نجف، فردا پرواز می کند


روابط عمومی فرودگاه کرمان اعلام کرد پس از فرود اضطراری هواپیما، مسافران از هواپیما پیاده شده و به سالن پایانه بین المللی فرودگاه کرمان منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان شامگاه پنج شنبه با تأیید نقص فنی ایجاد شده برای پرواز صبح امروز اول تیرماه هواپیمایی زاگرس با 154 مسافر و با شماره پروازی 3043 در مسیر کرمان - نجف گفت: این پرواز ساعت 7:10 صبح پنج شنبه به موقع انجام شد، اما پس از گذشت 3 دقیقه، حسب اعلام خلبان به علت ایجاد نقص فنی به فرودگاه بین المللی کرمان بازگشته است.

علیرضا مجیدی افزود: پس از فرود اضطراری هواپیما، مسافران از هواپیما پیاده شده و به سالن پایانه بین المللی فرودگاه کرمان منتقل شدند.

او اظهار داشت: نماینده شرکت هواپیمایی زاگرس پس از پیگیری های به عمل آمده، اعلام کرد: هواپیمای جایگزین پرواز امروز صبح، امشب به فرودگاه کرمان نخواهد آمد و مسافران فردا ساعت 13 مورخ دوم تیرماه با پروازی دیگر به مقصد فرودگاه نجف اشرف اعزام خواهند شد.

وی گفت: برابر اطلاع واصله کلیه مسافران پس از معطلی صورت گرفته، هم اکنون فرودگاه بین المللی کرمان را ترک کرده و برابر اعلام شرکت زاگرس باید فردا مجدداً برای اعزام به پایانه بین المللی کرمان مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای جایگزین پرواز کرمان-نجف، فردا پرواز می کند

هواپیمای جایگزین پرواز کرمان-نجف، فردا پرواز می کند