مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-13پزشكي

شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن 3 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در واکنش به درگیری مسلحانه در بیمارستان منوجان، تامین امنیت مراکز درمانی را متوجه شورای تامین دانست که باید بدون دریافت هزینه اعمال شود.

- واکنش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به تیراندازی در بیمارستان منوجان شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن 3 نفر ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در واکنش به درگیری مسلحانه در بیمارستان منوجان، تامین امنیت مراکز درمانی را متوجه شورای تامین دانست که باید بدون دریافت هزینه اعمال شود.

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت گو با ایسنا با ابراز تاسف از درگیری مسلحانه صبح امروز 22 تیرماه در محل بیمارستان شهدای منوجان و مصدومیت 3 نفر از طرفین دعوا در این حادثه گفت: دانشگاه علوم پزشکی یک مرکز آموزشی و درمانی است لذا تامین امنیت باید به شکلی باشد که بدون هزینه صورت بگیرد زیرا دانشگاه توان پرداخت آنها را ندارد.

وی با ابراز نگرانی از تیراندازی ها که به یک رویه برای انتقام جویی تبدیل شدند، افزود: اینکه طرفین یک نزاع بعد از مراجعه به بیمارستان به چنین حرکتی دست زدند، جای تاسف دارد و تنها راه جلوگیری از ادامه ای روند در مرحله اول فرهنگ سازی و احترام به حقوق دیگران و بعد از این شورای تامین در این زمینه مساعدت و همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن 3 نفر

شورای تامین امنیت مراکز درمانی را فراهم کند/ زخمی شدن 3 نفر