مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 19:452023-07-22فرهنگي

از واکنش سازمان سینمایی به یک پوستر تا چند خبر دیگر


واکنش سازمان سینمایی به پوستر یک جشن سینمایی، برگزاری نخستین گهده «هم پیشه » ، خبرهایی از جشن فیلم کوتاهی ها واجرای یک تئاتر از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

- واکنش سازمان سینمایی به پوستر یک جشن سینمایی، برگزاری نخستین گهده هم پیشه ، خبرهایی از جشن فیلم کوتاهی ها واجرای یک تئاتر از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

همانطور که تولید و پخش آثار سینمایی و تصویری بدون رعایت حجاب مغایر قانون است،انتشار هرگونه پوستر و اقلام تبلیغی بی حجاب نیز خلاف قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ سید صادق موسوی در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: مسئولیت سیاست گذاری، ارزشیابی و صدور مجوز جشنواره ها و رویدادهای عمومی سینمایی کشور بر عهده دفتر امور جشنواره های سازمان سینمایی است اما مسوولیت برگزاری رویدادهای داخلی صنوف و جشن های درون صنفی که در قالب گردهمایی سالانه اعضا تعریف می شوند، مشخصا برعهده خانه سینما به عنوان نهاد صنفی و نیز، شوراهای مرکزی صنوف خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین، مقررات و مفاد آیین نامه ها از سوی همه جشن ها و جشنواره ها و رویدادهای سینمایی و ضرورت التزام به قوانین جاری کشور اضافه کرد: وظیفه پاسخگویی نسبت به تخلفات در فرایند برگزاری جشن ها و جشنواره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از واکنش سازمان سینمایی به یک پوستر تا چند خبر دیگر

از واکنش سازمان سینمایی به یک پوستر تا چند خبر دیگر