مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-11اقتصادي

دولت سیاست مشخصی برای ساخت مسکن ندارد/ آمارهای وزارت راه و شهرسازی منفاوت است


عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش تولید مسکن اظهار کرد: - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی: با توجه به ارزیابی های مجلس، ساختار سیاست گذاری دولت برای تحقق وعده چهار میلیون مسکن مورد پذیرش نیست.

عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات دولت برای افزایش تولید مسکن اظهار کرد: با توجه به پیگیری های مجلس از دولت متاسفانه تاکنون وعده ساخت 4 میلیون مسکن در چهار سال محقق نشده، برنامه دولت برای تولید مسکن ساخت سالانه 1 میلیون بوده که در حال حاضر از برنامه خود عقب است.

ایری درخصوص علت کندی پروژه های ساخت مسکن گفت: عوامل متعددی باعث شده تا سرعت ساخت مسکن با سرعت پایین پیش برود اعم از موضوعات تامین مالی، تامیین زمین و کنترل قیمت مصالح ساختمانی.

وی افزود: با توجه به ارزیابی های مجلس، ساختار سیاست گذاری دولت برای تحقق وعده مسکن قابل قبول نبوده و نتوانسته اهدافی که برای آن در قانون برنامه ریزی شده را محقق کند، همچنین دولت باید تلاش خود را در این زمینه روز به روز افزایش دهد تا بتوان عقب ماندگی های خود را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیاست مشخصی برای ساخت مسکن ندارد/ آمارهای وزارت راه و شهرسازی منفاوت است

دولت سیاست مشخصی برای ساخت مسکن ندارد/ آمارهای وزارت راه و شهرسازی منفاوت است