مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-28اجتماعي

ورود به فاز عملیاتی احداث مدارس و زمین های چمن مصنوعی تحولی بزرگ در درگزین


ورود به فاز عملیاتی در ساخت و احداث مدارس و زمین های چمن مصنوعی تحولی بزرگ در حوزه مدارس این شهرستان بوده که محقق شد و پس از بهره برداری از این پروژه ها خدمات بهتری به دانش آموزان درگزینی ارائه می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت: ورود به فاز عملیاتی در ساخت و احداث مدارس و زمین های چمن مصنوعی تحولی بزرگ در حوزه مدارس این شهرستان بوده که محقق شد و پس از بهره برداری از این پروژه ها خدمات بهتری به دانش آموزان درگزینی ارائه می شود.

کمیل خواستان چهارشنبه 7 تیرماه در جمع خبرنگاران، درباره اعتبارات حوزه آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: اعتبارات بسیار خوبی از محل محرومیت زدایی برای شهرستان در سال گذشته دیده شد که با این اعتبارات موفق شدیم مدارس نیمه تکمیل باقی مانده از سال های گذشته را دوباره به چرخه ساخت و تکمیل بازگردانیم.

وی افزود: برخی از این مدارس از سالیان سال به عنوان یک زخم کهنه مسکوت مانده و حتی مجوزهای لازم را نیز دریافت نکرده بودند که با پیگیری های صورت گرفته علاوه بر دریافت مجوزها، اعتبارات لازم نیز برای این مدارس جذب شده و هم اکنون نیز در مرحله ساخت هستند.

خواستان خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات عمرانی طرح های ساخت مدارس در سطح شهرستان انقلابی در این حوزه شکل گرفته که در گذشته بی سابقه بوده است و در آینده بسیار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به فاز عملیاتی احداث مدارس و زمین های چمن مصنوعی تحولی بزرگ در درگزین

ورود به فاز عملیاتی احداث مدارس و زمین های چمن مصنوعی تحولی بزرگ در درگزین