مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-22سياسي

سردار نقدی: آمریکا و اسراییل با شیب تند در حال سقوط هستند


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های کشور، گفت: انقلاب اسلامی با قدرت و شدت در حال پیشرفت است و آمریکا و اسراییل با شیب تند در حال سقوط هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی در نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانونهای بسیج اساتید واحدهای دانشگاههای آزاد اسلامی کشور که صبح امروز در مشهد برگزار شد، با اشاره به شکست های متعدد دشمن در عرصه های مختلف، اظهارکرد: آمریکا به دنبال تصویرسازی و صحنه سازی واقعیتهاست تا مردم ما بر اساس اطلاعات نادرست، فکر و تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: آمریکا با چین و روسیه هم رو در رو است اما به تعداد انگشتان دست هم به زبان چینی و روسی رسانه ها را علیه افکار این 2 کشور به کار نگرفته است اما بیش از 300 شبکه تلویزیونی و رادیویی و هزاران سایت اینترنتی را علیه افکار مردم کشور ما به کار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در تصویرسازی دشمن علیه جمهوری اسلامی، ایران کشوری بدبخت، بیچاره و مفلوک و مردم در اوج نفرت هستند و این تصویرسازی علیه کشور ما آن قدر قوی است که خود آنها هم، تصویرسازی ها علیه انقلاب اسلامی را باور می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: آمریکا و اسراییل با شیب تند در حال سقوط هستند

سردار نقدی: آمریکا و اسراییل با شیب تند در حال سقوط هستند