مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-11اقتصادي

آلایندگی هوا در منطقه پارس جنوبی مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالخالق برزگرزاده رییس شورای اسلامی استان بوشهر صبح امروز در جمع مسئولان شهرداری عسلویه با اشاره به نقش و جایگاه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اظهار داشت: - رییس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: آلایندگی هوا در منطقه پارس جنوبی مشکلات زیست محیطی و زیرساختی فراهم کرده است که توسعه طرح های مقابله با الایندگی یک ضرورت است و باید در اولویت برنامه ها قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، عبدالخالق برزگرزاده رییس شورای اسلامی استان بوشهر صبح امروز در جمع مسئولان شهرداری عسلویه با اشاره به نقش و جایگاه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اظهار داشت: شوراهای اسلامی در شهرها به عنوان پارلمان محلی حلقه ای واسط در پیگیری مطالبات و خواسته های شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نماد مردم سالاری دینی محسوب می شوند گفت: انتظار می رود شوراهای اسلامی با برنامه محوری در راستای توسعه و عمران شهرها گام موثر بردارند.

وی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری در شوراهای شهر و روستاهای استان بوشهر افزود: برای مدیریت شهرها باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شورای شهرها و شهرداری ها تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلایندگی هوا در منطقه پارس جنوبی مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده است

آلایندگی هوا در منطقه پارس جنوبی مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده است