مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-13سياسي

اجلاسیه شهدای کارگری در اردبیل برگزار شد


اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی با حضور اقشار مختلف مردم در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این اجلاسیه که با برگزاری برنامه های متنوع عصر پنجشنبه در تالار ولایت اردبیل همراه بود، از خانواده های شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی در استان اردبیل تجلیل و تکریم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان در شرایط فعلی فرماندهان خط مقدم عرصه تولید هستند که با جهادی مقدس سعی می کنند نیاز کشور را تأمین و ایران اسلامی را به نقطه خوداتکایی برسانند.

بهروز رحیم زاده تصریح کرد: جامعه کارگری استان اردبیل در دوران دفاع مقدس با تقدیم 200 نفر از شهدا سعی کرد تا دلدادگی خود را به نظام اسلامی نشان داده و در حساس ترین مقطع پشتیبانی های لازم را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دهد.

وی گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی همواره در خط مقدم پشتیبانی و مساعدت جامعه اسلامی قرار دارند و در سال جاری که مزین به مهار تورم و رشد تولید است کارگران و کارفرمایان نقش مهم و خطیری را در تقویت این حوزه بر عهده دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: شرایط امروز حساسیت های کمتری نسبت به دوران دفاع مقدس ندارد و مجاهدت در این سنگر می تواند عزت کشور ما را حفظ کرده و وابستگی ها را به حداق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاسیه شهدای کارگری در اردبیل برگزار شد

اجلاسیه شهدای کارگری در اردبیل برگزار شد