مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-24حوادث

جرایم خشن در استان سمنان 10 درصد کاهش یافت


طی سه ماه ابتدای سال 1402 به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و .

در استان 10 درصد کاهش یافته است.

- محمد جعفر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضایی برای مجازات بازدارنده و مطابق قانون با جرایم خشن، ابراز کرد: مبارزه با وقوع جرایم خشن مشتمل بر آدم ربایی، قتل، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف همواره از تأکیدات دستگاه قضایی استان است.

وی با بیان اینکه در خصوص رخ دادن این نوع جرایم در سال 1401 نسبت به سال 1400 در استان سمنان شاهد دو درصد کاهش بودیم، افزود: طی سه ماه ابتدای سال 1402 به نسبت مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن مانند قتل، آدم ربایی و … در استان 10 درصد کاهش یافته است.

برخورد قاطع با سارقان رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در برخورد قاطع و عبرت آموز با جرایم علیه اموال شامل سرقت، خیانت در امانت و جرایمی از این قبیل، در سال گذشته نسبت به سال 1400 به میزان شش درصد کاهش را شاهد بوده ایم، گفت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری نیز میزان جرایم علیه اموال مردم در استان بیش از 12 و نیم درصد کاهش یافته است.

عبدالهی همچنین به روز جهانی مواد مخدر هم اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه مواد مخدر با اسامی و عوارض مختلف همه آحاد جامعه بویژه جامعه محصلین را تهدید می کند و بایستی خان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم خشن در استان سمنان 10 درصد کاهش یافت

جرایم خشن در استان سمنان 10 درصد کاهش یافت