مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-11دانش

دانشگاه های ایران باید همسوی دنیا در راستای سلامت و ایمنی حرکت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در اولین دوره آموزشی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، - مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در حال حاضر دانشگاه های دنیا به سمت تحقق هدف بزرگی به نام سلامت، ایمنی و محیط زیست رفته اند، دانشگاه های کشور هم باید به این سمت سوق داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم نعیمی مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در اولین دوره آموزشی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، گفت: حدود 240 کارشناس از دانشگاه های سراسر کشور در این دوره 2 روزه شرکت کرده اند.

وی افزود: از جمله اهداف این دوره می توان به ارتقاء و توانمندسازی کارشناسان مراکز مشاوره و سبک زندگی و مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها و شناسایی زیست بوم دانشجویی اشاره کرد.

مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: همچنین در این دوره، ارائه خدمات به دانشجویان پس از حوادث دانشگاهی مانند سقوط از بلندی یا آتش سوزی نیز تشریح و به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های ایران باید همسوی دنیا در راستای سلامت و ایمنی حرکت کنند

دانشگاه های ایران باید همسوی دنیا در راستای سلامت و ایمنی حرکت کنند