مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-14سياسي

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی طرح آبرسانی به روستاهای یزد


استاندار یزد فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) را نقطه عطفی در راستای محرومیت زدایی در استان خواند و از مهمترین طرحهای این قرارگاه در استان را طرح آبرسانی به 384 روستای استان ذکر کرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) را نقطه عطفی در راستای محرومیت زدایی در استان خواند و از مهمترین طرحهای این قرارگاه در استان را طرح آبرسانی به 384 روستای استان ذکر کرد.

مهران فاطمی روز پنجشنبه 22 تیر در نشست هماهنگی مصوبات قرارگاه محرومیت زادیی امام حسن مجتبی (ع) که با حضور سردار آبرومند دبیر فرماندهی این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: این قرارگاه در سطح ملی با محوریت سپاه، بسیج و مجموعه دستگاه های اجرایی کشور و نهادهایی نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان در راستای ایجاد توسعه متوازن در سطح کشور شکل گرفته است.

استاندار یزد به تشریح 11 محور فعالیت های قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) پرداخت و گفت: فعالیت های متعددی همچون ساخت مسکن، ایجاد راه روستایی، احیای قنوات، فعالیت های آبخیزداری، بهداشت و درمان و مسائل فرهنگی، آموزشی و علم و فناوری در دستور کار این قرارگاه محرومیت زدایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی طرح آبرسانی به روستاهای یزد

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی طرح آبرسانی به روستاهای یزد