مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-26سياسي

پیش بینی راه های دسترسی به روستاهای محور چالوس جزو پدافند غیرعامل


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج گفت: پیش بینی راه های دسترسی به روستاهای محور کرج - چالوس نیز از جمله موضوعات پدافند غیرعامل است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی آقابراری ظهر دوشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان کرج اظهار کرد: پدافند غیرعامل پیش بینی قبل از وقوع و کاری علمی است و درگیر شدن با مسائل روزمره نباید موجب غفلت ما در پیشگیری از بحران ها شود.

وی با اشاره به اینکه سیل اخیر در محور کرج - چالوس مصداقی از مدیریت پدافند غیرعامل بود، افزود: استاندار البرز فرمانده میدان در سیل اخیر جاده کرج - چالوس بود که با همت و پشتکارشان تا سه روز متوالی پس از سیل در میدان حضور داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج افزود: بسیاری از مسائل حوزه پدافند غیرعامل اعم از پیش بینی مخازن آب، نحوه هدایت آب های سطحی، اسکان و… در سیل اخیر برای مدیران بازتعریف شد و باید در جهت تحقق آنها اقدامات علمی و عملی داشته باشیم.

وی افزود: پیش بینی راه های دسترسی به روستاهای محور کرج - چالوس نیز از جمله موضوعات پدافند غیرعامل است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

آقابراری متذکر شد: تلفن همراه هیچ مدیری به عنوان عضو پدافند غیرعامل در دستگاه ها به ویژه در مواقع بحران نباید خاموش باشد و این موارد باید از قبل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی راه های دسترسی به روستاهای محور چالوس جزو پدافند غیرعامل

پیش بینی راه های دسترسی به روستاهای محور چالوس جزو پدافند غیرعامل