مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-20فرهنگي

بیشتر نویسندگانمان اهل تحقیق نیستند


شیما جوادی در جلسه رونمایی کتاب «یاس کبود» گفت: تاریخ معاصر به ویژه دوره پهلوی اول و دوم حوادثی دارد که نویسنده می تواند از آنها به عنوان سوژه استفاده کند اما نویسندگان ما اهل تحقیق نیستند.

- شیما جوادی در جلسه رونمایی کتاب یاس کبود گفت: تاریخ معاصر به ویژه دوره پهلوی اول و دوم حوادثی دارد که نویسنده می تواند از آنها به عنوان سوژه استفاده کند اما نویسندگان ما اهل تحقیق نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از کتاب یاس کبود روز گذشته چهارشنبه 28 تیر با حضور راضیه تجار نویسنده کتاب، کامران پارسی نژاد و شیما جوادی منتقد با همکاری انتشارات کتابستان معرفت در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

کامران پارسی نژاد در ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت های ادبی راضیه تجار گفت: وقتی روند فعالیت های نویسندگان مطرح در ایران را رصد می کنیم می بینیم که نویسندگان در یک مقطع زمانی خوش می درخشند و آثار درخشانی خلق می کنند و بعد دچار شکست می شوند و دیگر آثار خوبی از آنها نمی بینیم و دچار سکون می شوند.

اما خانم تجار نویسنده ای با پشتکار و پویا است و جدا از حوزه ادبیات در کار داستان نویسی نیز تلاش می کند و آثار ایشان در گذر زمان بهتر و بهتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر نویسندگانمان اهل تحقیق نیستند

بیشتر نویسندگانمان اهل تحقیق نیستند