مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-10اقتصادي

روند نزولی قیمت دلار با موج سواری سوداگران روی تمدید تحریم ها هم متوقف نشد


در هفته جاری سوداگران ارز برای مهم جلوه دادن جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره تمدید برخی تحریم های ایران، تلاش کردند با خبرسازی قیمت دلار را از روند نزولی خارج کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت دلار غیررسمی در روزهای گذشته در مدار کاهشی قرار داشته است و این کاهش قیمت ادامه دارد، در این بین تلاش سوداگران برای مهم جلوه دادن جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره تمدید تحریم های موشکی ایران، به موفقیت نرسید و قیمت دلار به روند کاهشی خود ادامه داد.

در روزهای گذشته، قیمت دلار و سکه در حال نوسان میان مرزهای حمایتی و مقاومتی خود بود و تلاش سودجویان برای کسب سود و ایجاد التهاب در بازا ارز موفق نبوده است.

عده ای از معامله گران اعتقاد دارند قیمت دلار در همین سطوح می ماند و آرام آرام تا ماه محرم کاهش می یابد و حتی ممکن است قیمت دلار کف های جدید در سال 1402 بزند.

* قیمت دلار نه بالا می رود، نه پایین می آید بازه نوسان بازار دلار و درهم در معاملات دیروز و امروز به زیر مرز حمایت هفته گذشته رفته است، یعنی حمایت های هفته گذشته به مقاومت تبدیل شدند.

عدد طلایی و مقاومت مهم در معاملات برای دلار آزاد، 49 هزار و 800 تومان عنوان می شد که معامله گران می گفتند اگر بالای آن برود خریدار می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند نزولی قیمت دلار با موج سواری سوداگران روی تمدید تحریم ها هم متوقف نشد

روند نزولی قیمت دلار با موج سواری سوداگران روی تمدید تحریم ها هم متوقف نشد