مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-22ورزشي

دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد


دوره آموزشی و فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور با حضور نماینده های استانها و مربیان درمحل آکادمی مرکزی این رشته ورزشی درشهرستان آمل برگزار شد.

- ایسنا/مازندران دوره آموزشی و فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور با حضور نماینده های استانها و مربیان درمحل آکادمی مرکزی این رشته ورزشی درشهرستان آمل برگزار شد.

در این دوره آموزشی حدود 73 نفر از مربیان و هاپکیدوکاران GHA دارای کمربند مشکلی و دان یک و بالاتر از استان های مختلف کشور زیر نظر استاد جعفر نوایی رییس این سبک در ایران در محل آکادمی هاپکیدو GHA کشور در شهرستان آمل به صورت تئوری و عملی آموزش دیدند.

رییس سبک هاپکیدو GHA ایران، هدف از برگزاری این دوره را استاندارسازی وهمسازی سازی فنون سلاح سرد و دفاع شخصی دراین رشته ورزشی درسطح کشور و آشنا شدن نماینده های سبک هاپکیدو استانهای مختلف کشور، مربیان و ورزشکاران با قوانین روز دنیا اعلام کرد.

جعفر نوایی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: این دوره در بخش( سلاحهای سرد چوب، نانچیکو، شمشیر و بادبزن) برگزار شد وهمچنین برای تعدادی از شرکت کنندگانی که درآزمون ارتقاء سطح فنی هم برگزار شد وبه آنها گواهی پایان دوره فنی ومربیگری نیز اهداء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد

دوره فنی تخصصی هاپکیدوکاران GHA کشور درآمل برگزار شد