مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:362023-07-03اقتصادي

اعطای وام اشتغالزایی برای کسب و کارهای حوزه فاوا در یزد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از آغاز ثبت نام تسهیلات بند الف تبصره 18 در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از آغاز ثبت نام تسهیلات بند الف تبصره 18 در راستای ایجاد اشتغال و توانمند سازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

محمدرضا پاکدل در این باره گفت: سهم اولیه استان یزد از تسهیلات اشتغالزایی تبصره 18 برای کسب و کارهای حوزه فاوا به میزان 330 میلیارد ریال است در حالی که سال گذشته با هماهنگی های صورت گرفته و ظرفیت بالای شرکت های فعال در استان یزد، چهار برابر سهمیه اولیه جذب شد.

وی خاطر نشان کرد: این تسهیلات در هفت محور برنامه ریزی شده شامل حمایت از طرح های ویژه ملی، حمایت از طرح های پیشران، حمایت از طرح های تولیدی صادرات محور، حمایت از طرح های دانش بنیان با فناوری بالا، حمایت از طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از طرح های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی، حمایت از طرح های دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات پیشخوان دولت-شهری/روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام اشتغالزایی برای کسب و کارهای حوزه فاوا در یزد

اعطای وام اشتغالزایی برای کسب و کارهای حوزه فاوا در یزد