مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-08اقتصادي

ضرب الاجل تعزیرات برای معرفی خودروسازان متخلف


رییس سازمان تعزیرات حکومتی از نمایندگان دستگاه های نظارتی خواست تخلف گرانفروشی و امتناع از عرضه خودرو را تا هفته آینده به این سازمان اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، آقای احمد اصانلو در جلسه بررسی تخلفات شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو، گفت: با گذشت 2 ماه از تصویب قیمت خودرو های مونتاژی در شورای رقابت همچنان این خودرو ها در نمایندگی های رسمی خودروسازان با قیمتی حدود 2 برابر مصوبه شورای رقابت به فروش می رسند، اما هنوز یک پرونده هم به دست تعزیرات حکومتی نرسیده است.

 وی افزود: متاسفانه در سال گذشته هم فقط یک گزارش تخلف مربوط به خودروسازان از سازمان حمایت دریافت کردیم که با استفاده از اختیارات مصوبه سران قوا، حکم این پرونده صادر شده است.

 اصانلو اضافه کرد: انتظار داریم که گزارش تخلفات گرانفروشی، احتکار و عرضه نکردن شرکت های تولیدکننده و واردکننده خودرو به سازمان تعزیرات اعلام شود، اما متولیان نظارت علیرغم قیمت گذاری شورای رقابت، تاکنون گزارشی دریافت ارسال نکردند و چندین مکاتبه ما با سازمان حمایت بدون پاسخ مانده است.

 رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه عمل نکردن به وظیفه ذاتی متولیان و آشفته بازار خودرو باعث آسیب به سرمایه های اجتماعی شده است، افزود: اگر شفافیت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل تعزیرات برای معرفی خودروسازان متخلف

ضرب الاجل تعزیرات برای معرفی خودروسازان متخلف