مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:432023-07-12دانش

ارزیابی فوری 11 پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه و هوش مصنوعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رضا طباطبایی، مدیر مجموعه استارتاپی «مای لب 724» اظهار داشت: - یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از ساخت کیت آزمایش ادرار با قابلیت ارزیابی فوری 11 پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رضا طباطبایی، مدیر مجموعه استارتاپی مای لب 724 اظهار داشت: کیت آزمایش ادرار که در مرحله کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت است در قالب یک بسته شامل سه عدد نوار تست ادرار - جهت سه بار استفاده - عرضه خواهد شد.

برای استفاده از این کیت به یک اپلیکیشن تلفن همراه هم نیاز است که از طریق نشانی درج شده در بسته یا وب سایت شرکت به صورت رایگان قابل دانلود است.

وی با بیان این که تست ادرار را با توجه به پارامترهای متعددی که توسط آن قابل اندازه گیری است می توان آینه سلامت و عملکرد بدن نامید، خاطرنشان کرد:  اپلیکیشن مای لب قادر است با تکیه بر تکنولوژی هوش مصنوعی تنها در دو دقیقه نتایج تست ادرار را مشخص و تحلیل کند و بدین ترتیب کاربر می تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه به سر نخ های خوبی درباره وضعیت سلامت خود دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی فوری 11 پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه و هوش مصنوعی

ارزیابی فوری 11 پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه و هوش مصنوعی