مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-30سياسي

هر دانش آموز یک مهارت در طرح ملی تابستانه


معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: اجرای این طرح همزمان با تعطیلی مدارس از سوم تیرماه در بیش از 2 هزار مرکز آموزش فنی وحرفه ای استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مهدیان معاون آموزش، پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل فنی وحرفه ای استان اصفهان اظهار داشت: طرح ملی تابستانه مهارت با شعار نهضت ملی مهارت آموزی و کارآفرینی در گام دوم انقلاب در مراکز فنی وحرفه ای استان اصفهان آغاز شده است.

وی رویکرد برگزاری دوره های تابستانه در مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان را هر دانش آموز یک مهارت بیان کرد و افزود: اجرای این طرح همزمان با تعطیلی مدارس از سوم تیرماه در بیش از 2 هزار مرکز آموزش فنی وحرفه ای استان آغاز شده و تا نیمه شهریور با پیش بینی مهارت آموزی 30 هزار دانش آموز 12 تا 18 ساله ادامه دارد.

مهدیان پیش بینی کرد با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان تعداد شرکت کنندگان 50 درصد بیشتر از تابستان گذشته باشد که این دانش آموزان زیر نظر پنج هزار مربی 100 عنوان مهارت فنی وحرفه ای را آموزش ببینند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی وحرفه ای استان اصفهان، تعداد مراکز آموزشی دولتی فنی وحرفه ای را بیش از 2 هزار و تعداد مراکز فنی وحرفه ای خصوصی را 54 مرکز بیان کرد و افزود: استان اصفهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دانش آموز یک مهارت در طرح ملی تابستانه

هر دانش آموز یک مهارت در طرح ملی تابستانه