مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:502023-06-26بين الملل

خائن تر از پریگوژین یهودی


گروهی که مانند منافقین، روی امثال گروه واگنر را سفید کردند، طیف منافقین جدیدی هستند که از متن جمهوری اسلامی بیرون آمدند، اما بر اساس پروژه یا از سر جاه طلبی، - فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: واشنگتن پست و نیویورک تایمز می گویند مقامات آمریکایی، از تصمیم یوگنی پریگوژین، فرمانده گروه واگنر برای شورش مطلع بوده اند .

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر راشا تودی و رییس تلویزیون دولتی روسیه هم گفته است: شکی نیست که شورش اخیر گروه واگنر علیه کرملین، توسط سرویس های مخفی آمریکا، انگلیس و شاید یکی از کشورهای خاورمیانه سازماندهی شده بود .

آیا پریگوژین از سوی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس فریب داده شده بود، اما از ادامه بازی منصرف شد؟ یا این که با غرب هماهنگ نبود، اما حرکت بدی را شروع کرد که بازی در زمین غرب و خیانت به کشورش در بحبوحه جنگ محسوب می شد؟ وزیر خارجه آمریکا دیروز گفت آشوب ایجاد شده به دست واگنر که چالشی بی سابقه را برای پوتین رقم زد، ممکن است هنوز تمام نشده باشد و هفته ها یا ماه ها ادامه یابد .

آیا این فقط یک احتمال است، یا خبر از آرزو و نقشه شکست خورده دولت آمریکا می دهد؟! هر چه بود، رییس واگنر پس از چند ساعت جوگیری و معرکه گیری، کوتاه آمد و غائله ای را که می توانست خسارت راهبردی برای کشورش به همراه داشته باشد، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خائن تر از پریگوژین یهودی

خائن تر از پریگوژین یهودی