مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 00:452023-07-01اجتماعي

فرایند ثبت نام جهش تحصیلی دانش آموزان ایلامی آغاز شده است


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام گفت: فرآیند ثبت نام و نوبت گیری جهش تحصیلی که از دهم تیر شروع شد تا پنجم مردادماه ادامه دارد.

- نسرین مهدی زاده رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام بامداد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: فرآیند ثبت نام و نوبت گیری جهش تحصیلی از تاریخ دهم تیرماه آغاز و تا پنجم مردادماه ادامه دارد و این زمان قابل تمدید نیست.

وی افزود: دستورالعمل و شرایط نوبت گیری و فرآیند جهش تحصیلی به مدارس ابلاغ شده و همکاران مدیر باید براساس شیوه نامه ابلاغی متقاضیان جهش تحصیلی را راهنمایی کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام ادامه داد: به اولیا دانش آموزان توصیه می شود برای آگاهی از ضوابط استفاده از جهش تحصیلی و تسریع در انجام امور ابتدا به مدارس محل تحصیل دانش آموزان خود مراجعه و سپس اقدام به نوبت گیری نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، در این طرح دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام برای جهش تحصیلی ابتدا باید تست هوش دهند و در صورتی که در این تست امتیاز کافی را به دست آوردند باید در آزمون های مقطع تحصیلی شرکت کنند.

در صورتی که دانش آموزان بتوانند در این آزمون ها نمره کافی را به دست آورند مجاز به جهش تحصیلی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند ثبت نام جهش تحصیلی دانش آموزان ایلامی آغاز شده است

فرایند ثبت نام جهش تحصیلی دانش آموزان ایلامی آغاز شده است