مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15سياسي

ساختارهای لازم در زمینه حکمرانی استانی وجود ندارد


ساختارهای لازم در زمینه حکمرانی استانی وجود ندارد و دولت سیزدهم نیز به دنبال حکمرانی مردمی است و باید شرایطی را فراهم کرد که مسائل توسط خود مردم پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشاهد بودیم که محله محوری تقویت شده بود افزود: ساختارهای لازم در زمینه حکمرانی استانی وجود ندارد و دولت سیزدهم نیز به دنبال حکمرانی مردمی است و باید شرایطی را فراهم کرد که مسائل توسط خود مردم پیش رود.

شاهچراغی ابراز داشت: برخی از قوانین به سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد که مناسب زمان فعلی نیست ابراز داشت: قم طی ده روز اخیر شاهد پدیده گرد و غبار بود که برای حل این معضل نیازمند کاشت بوته هستیم اما در عمل می بینیم که قانون اجازه این اقدام را نمی دهد.

وی افزود: زمانی که به مردم تکیه کنیم در این صورت موفقیت و توفیقات حاصل خواهد شد و باید به این موضوع توجه داشته باشیم که با قوانین سال های دور نمی توان شاهد اثر بخشی و پیروزی در عرصه های مختلف باشیم.

استاندار قم، ادامه داد: امروز نیازهای جامعه نسبت به دهه های قبل تفاوت کرده است و باید برنامه ها به سمت و سویی پیش رود که این نیازها پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصاد باید فضا را برای حضور مردمی باز کرد ابراز داشت: در صورتی که اقتصاد در دست مردم باشد امید است که مسیر پیشرفت سرعت بیشتری به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختارهای لازم در زمینه حکمرانی استانی وجود ندارد

ساختارهای لازم در زمینه حکمرانی استانی وجود ندارد