مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-04سياسي

سهمی در سفره عیدانه غدیر داشته باشیم


فاصله بین عید قربان تا غدیر می تواند یک شاهراه برای پیوند خوردن ما با مولا و امیر دل ها، امیرالمومنین (ع) باشد آن هم با هدیه و اطعام به دیگران.

- قم- فاصله بین عید قربان تا غدیر می تواند یک شاهراه برای پیوند خوردن ما با مولا و امیر دل ها، امیرالمومنین (ع) باشد آن هم با هدیه و اطعام به دیگران.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- محبوبه حقیقت: پارسال نزدیک محرم الحرام بود که فکرم درگیر هیئت ها و مجالس روضه امام حسین (ع) شد؛ مگر می شد به خاطر گرانی ها، سفره برکت امام جلوی عزاداران باز نشود؟! مگر می شد برای گریه کنان امام کم گذاشت و بعد از عزاداری آنها را بدون پذیرایی به حال خود رها کرد؟! نشد؛ مودت و محبت به امام کار خود را کرد.

محرم شد و با اینکه قیمت اقلام اساسی کشور افزایش یافته بود هر کجا مجلس روضه برقرار بود، کنار آن بساط دیگ غذا و پذیرایی هم به راه بود.

نذری های مردم برای مجالس عزا در هر کوی و برزنی، خود را به گونه های مختلف نشان می داد، مردم بدون دو دوتا چار تا کار خود را می کردند و برای هیئت های بزرگ هم بانی های رسمی و غیر رسمی کم نگذاشتند و محرم پارسال صبحانه و ناهار و شام دعوت عشق مردم به ابی عبدالله و نذری های خالصانه شان بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمی در سفره عیدانه غدیر داشته باشیم

سهمی در سفره عیدانه غدیر داشته باشیم