مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 00:502023-07-12سياسي

ضرورت توجه بنیادمستضعفان به واکسن بیماری سالک در ساوه


بیماری سالک در ساوه مسئله مهمی است و با توجه به اینکه بیشتر در مناطق محروم وجود دارد نیازمند توجه جدی بنیاد مستضعفان به این مساله هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه چهارشنبه شب در نشست جمع بندی سفر یک روزه رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به استان مرکزی با اشاره به سومین سفر رییس بنیاد مستضعفان در دولت سیزدهم به این استان اظهار داشت: طی سفرهای انجام شده، کمک های خوبی به مجموعه کمیته امداد، بهزیستی و همچنین مسکن محرومان این استان صورت گرفته و امیدواریم این میزان از کمک ها نیز در آینده افزایش یابد.

استاندار مرکزی افزود: شهر جدید مهاجران و امیرکبیر نیازمند به کمک برای ایجاد مسکن محرومان است و مجتمع توانبخشی غرب اراک با ظرفیت 2.

5 برابری کهریزک تهران در افق برنامه ریزی ها پیش بینی شده که از سوی خیران استان مدیریت می شود و امیدواریم که این مساله از سوی بنیاد مستضعفان نیز مورد حمایت قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بیماری سالک را موضوع مهمی برشمرد که در شهر ساوه نیز وجود دارد و واکسن این بیماری که شناسایی هم شده، آسیب جدی به بیمار وارد می کند و با توجه به اینکه بیشتر در مناطق محروم وجود دارد نیازمند توجه جدی بنیاد مستضعفان به این مساله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بنیادمستضعفان به واکسن بیماری سالک در ساوه

ضرورت توجه بنیادمستضعفان به واکسن بیماری سالک در ساوه