مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:452023-07-20حوادث

دستگیری عامل فروش فیلترشکن در اردبیل/ گردش حساب 5 میلیارد و 500 میلیون تومان


متهم پس از حضور در پلیس فتا اعلام کرد که از اواخر بهمن ماه 1401 مشغول این کار بوده و ضمن پذیرفتن مسوولیت فروش VPN، از جرم بودن خرید و فروش فیلترشکن ابراز بی اطلاعی و ابراز پشیمانی کرد؛ - متهم پس از حضور در پلیس فتا اعلام کرد که از اواخر بهمن ماه 1401 مشغول این کار بوده و ضمن پذیرفتن مسوولیت فروش VPN، از جرم بودن خرید و فروش فیلترشکن ابراز بی اطلاعی و ابراز پشیمانی کرد؛ در همین راستا پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب استان ارسال شد.

رییس پلیس فتای اردبیل از دستگیری عامل فروش VPN در فضای مجازی با گردش حساب 5 میلیارد و 500 میلیون تومانی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قهرمان طالع، رییس پلیس فتا استان اردبیل 29 تیر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، صفحه اینستاگرامی فردی که در زمینه فروش نرم افزار فیلترشکن و vpn فعالیت می کرد، شناسایی شد.

  وی ادامه داد : کارشناسان پلیس فتا با بررسی های فنی و تخصصی در کمترین زمان ممکن عامل این اقدام مجرمانه را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند که در ادامه وی به جرم خود اعتراف کرد.

  سرهنگ ستاد قهرمان طالع تشریح کرد : متهم پس از حضور در پلیس فتا اعلام کرد که از اواخر بهمن ماه 1401 مشغول این کار بوده و ضمن پذیرفتن مسوولیت فروش VPN، از جرم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل فروش فیلترشکن در اردبیل/ گردش حساب 5 میلیارد و 500 میلیون تومان

دستگیری عامل فروش فیلترشکن در اردبیل/ گردش حساب 5 میلیارد و 500 میلیون تومان