مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-04سياسي

دکل های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به روزرسانی هستند


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: برخی از دکل های مخابراتی نیاز به ارتقا و به روزرسانی دارند که باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقای آن ها انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، فتح الله  توسلی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و موضوعات ارتباطی و مخابراتی با اشاره به اهمیت ارتباطات و اینترنت، خواستار رسیدگی به مشکلات ارتباطات در نقاط مختلف و مورد نظر شد و افزود: مخابرات نقش اساسی در حوزه رشد تولید دارد، اگر توسعه زیرساخت ها و در راستای آن خدمات را داشته باشیم، مطمئناً بسیاری از فعالیت های تولیدی و خدماتی ما می تواند سریعتر، آسان تر و بهتر انجام شود.

  وی با بیان اینکه روستاهای حوزه انتخابیه  نیاز به توجه ویژه برای تحقق مطالبات مردم دارد، گفت: مسئولان عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در روستاهای شهرستان بهار داشته باشند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس افزود: پاسخگویی دستگاه ها یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی است که شاهد حضور مدیران پاسخگو، پرتلاش، شفاف و خوش قول در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات استان هستیم.

وی در ادامه تجهیز برخی از دکل های مخابراتی این دو شهرستان را توسط ادارات ذیربط خواستار شد و افزود: برخی از دکل های مخابراتی هم نیاز به ارتقا و به روزرسانی دارند که مورد شناسایی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به روزرسانی هستند

دکل های مخابرتی بهار و کبودراهنگ نیازمند به روزرسانی هستند