مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-15اقتصادي

50 هکتار به محدوده شهر قروه درگزین الحاق می شود


فرماندار شهرستان درگزین از الحاق 50 هکتار زمین به محدوده این شهر به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان درگزین از الحاق 50 هکتار زمین به محدوده این شهر به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

کمیل خواستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر توافق زمین های نهضت ملی مسکن شهر قروه درگزین با کشاورزان برای الحاق به شهر انجام شده و در این رابطه حدود 30 هکتار از اراضی روستای رازین جنب مسکن مهر و 19 هکتار هم از اراضی شهر از سمت روستای نیر(کولیجه) برای این موضوع به توافق رسیده و به زودی واگذاری و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار شهرستان درگزین ادامه داد: در شهر کرفس هم زمین هایی برای این امر پیش بینی و برخی واگذار شده که در این شهر هم به زودی عملیات عمرانی را شاهد خواهیم بود.

خواستان با بیان اینکه انتظار ما از مدیران استانی این است که در موضوع نهضت ملی مسکن شهرستان ما را ویژه یاری کنند، تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان از افزایش چشمگیر اجاره بهای منازل جلوگیری کرده و می تواند آن را کنترل کند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه در حال احداث فرهنگسرای شهر درگزین خاطرنشان کرد: این پروژه با بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 2000 مترمربع شامل سالن همایش با بیش از 300 صندلی، ساختم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هکتار به محدوده شهر قروه درگزین الحاق می شود

50 هکتار به محدوده شهر قروه درگزین الحاق می شود