مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-19سياسي

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند بستر سازی است


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند بستر سازی و آموزش های لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات این اداره تشکیل شد، اظهار کرد: بهترین زمان برای پرداخت به امر به معروف و نهی از منکر و تربیت آمران به معروف و ناهیان از منکر دهه اول ماه محرم الحرام است که بر همین اساس هرساله با شروع این ماه هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه محرم فرصت خوبی برای پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر از طریق سخنرانی در هیأت ها است به مبلغان و روحانیون سخنران در این ایام توصیه می شود که با برنامه به این مسئله مهم بپردازند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه با بیان برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: این هفته با شعار امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و جامعه متعالی است آغاز شده و هدف راهبردی این هفته توسعه و تحقیق فرهنگ، ایجاد تقویت ارتباطات، تأثیر و کار آمدی امر به معروف و در حیطه حکمرانی است.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: همایش امر به معروف و نهی از منکر با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تقدیر از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند بستر سازی است

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند بستر سازی است