مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-17سياسي

بدری: حق قانونی و تاریخی اردبیل از آب رود ارس بازگردانده شود


نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کشاورزان استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به اتمام مدت قانونی تقسیم حقابه قبلی، - نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کشاورزان استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به اتمام مدت قانونی تقسیم حقابه قبلی، ضرورت دارد سریعاً وزارت نیرو نسبت به بازگرداندن حق قانونی و تاریخی مردم استان اردبیل از آب رود ارس اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، در نطق میان دستور خود اظهار کرد: کشاورزان استان اردبیل در کنار تحمل همه مشکلات ناشی از شرایط اقتصادی موجود، چندین سال است که به دلیل کاهش حقابه خود از رود ارس و کاهش قابل توجه سطح زیر کشت خود، با بحران تامین معاش خانواده و ناتوانی در توسعه فعالیت های کشاورزی دست به گریبان هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به اتمام مدت قانونی تقسیم حقابه قبلی، ضرورت دارد سریعاً وزارت نیرو نسبت به بازگرداندن حق قانونی و تاریخی مردم استان اردبیل از آب رود ارس اقدام نماید.

این نماینده مجلس همچنین خواستار برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی برای مقابله با آفت سفیدک در محصول سیب زمینی استان اردبیل شد و گفت: در صورت بی توجهی به این موضوع با احتمال زیان حداقل 300 هزار تنی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدری: حق قانونی و تاریخی اردبیل از آب رود ارس بازگردانده شود

بدری: حق قانونی و تاریخی اردبیل از آب رود ارس بازگردانده شود