مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-12اقتصادي

مشکلی در تامین آرد به خبازی ها وجود ندارد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: در تامین آرد و آردرسانی به واحدهای خبازی مشکلی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان استان، اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه عملیات خرید تضمینی گندم در 58 هزار هکتار زمین های کشاورزی استان آغاز شد و با تصمیم کارگروه خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان، برای اولین بار 32 مرکز خرید تضمینی در استان راه اندازی شد.

وی افزود: برای اولین بار به منظور رفاه حال کشاورزان بخش هزارجریب، یک مرکز خرید تضمینی گندم در روستای یارسم در 60 کیلومتری بهشهر راه اندازی شد تا کشاورزان روستاهای همجوار، گندم خود را به این مرکز خرید تحویل دهند.

*خرید تضمینی 107هزار تن گندم مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 107هزار تن گندم به صورت خرید تضمینی از کشاورزان استان خریداری کردیم، اضافه کرد:  900میلیارد تومان از مطالبات کشاورزانی که اسناد مربوط به تحویل گندم آنها تا تاریخ پنجم تیرماه در بانک عامل مورد تایید قرار گرفت پرداخت شد.

وفایی نژاد به تامین گندم از محل واردات از استان های داخلی و کشورهای خارجی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 516 هزار تن گندم از محل خرید تضمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تامین آرد به خبازی ها وجود ندارد

مشکلی در تامین آرد به خبازی ها وجود ندارد