مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-24سياسي

سربازان فراری در صورت معرفی خود طی هفته قوه قضاییه از محکومیت قضایی معاف می شوند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه گفت: سربازان فراری در صورت بازگشت به یگان ها یا دادسرای نظامی از به مناسبت هفته قوه قضاییه از ارفاقات قانونی برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صیدمحمد محمودی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: به شکرانه انقلاب اسلامی هر روز شاهد رشد و پیشرفت در سطح نظامی هستیم.

وی با اشاره به اوج اقتدار نیروهای مسلح، گفت: دوستان و دشمنان به اقتدار نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.

این اقتدار و عظمت مرهون سعی و تلاش کارگزاران در تراز انقلاب اسلامی است که با اتکا به پرودگار و تبعیت از ولی امر مسلمین در حال انجام وظیفه هستند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه امنیت را زیربنای تمامی بحث ها از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گرفته تا فرهنگی، مذهبی و.

دانست و گفت: امنیت توسط نیروهای مسلح تحقق می یابد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی نظیر هستند.

وی افزود: با توجه به وظیفه خطیر نیروهای مسلح در نظام، قانون اساسی یک مسؤولیت برعهده قوه قضاییه در بعد نیروهای مسلح گذاشته است؛ در اصل 172 قانون اساسی آمده که برای بررسی به جرائم مربوط به وظایف خاص نظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان فراری در صورت معرفی خود طی هفته قوه قضاییه از محکومیت قضایی معاف می شوند

سربازان فراری در صورت معرفی خود طی هفته قوه قضاییه از محکومیت قضایی معاف می شوند