مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-04سياسي

میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات بالاتر از دیگر کشورها است


همواره میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات بالاتر از دیگر کشورها بود به طوری که بالاترین حضور مردم در انتخابات فرانسه 43 درصد و آمریکا 37 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا مرتضوی ظهر سه شنبه در همایش منطقه ای آموزش انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سالن شهید بهشتی (رویش) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: پایین ترین سطح مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی از بالاترین میزان مشارکت در انتخابات مدعیان دموکراسی بیشتر است و میانگین مشارکت مردم در انتخابات پس از انقلاب 72 درصد بوده است.

وی با اشاره به تیتر رسانه های خارجی و.

تمرکز آنها بر مشارکت حداکثری مردم در انتخاب گفت: جریان رسانه ای دشمن نمی خواهد و نمی گذارد مشارکت گسترده مردم در انتخابات کشورمان، به خوبی در دنیا منعکس شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: مشارکت بالای مردم موجب یاس دشمن می شود و نگاه امیدآفرین در داخل را تقویت می کند و در همه انتخابات جمهوری اسلامی، مشارکت حداکثری از اصلی ترین سیاست های انتخاباتی کشور بوده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات هم در سطح ملی هم در سطح بین المللی افتخار آفرین است و حضور با صلابت مردم باعث می شود دشمن با یک نگاه یاس آلود، در اتاق های فکر خودش نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات بالاتر از دیگر کشورها است

میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات بالاتر از دیگر کشورها است