مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-10سياسي

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان/ تاکید بر ارائه خدمات کامل


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی با اشاره به  کاهش حجاج در برخی هتل ها گفت: لزوم رعایت تمامی استاندارها تا پایان عملیات حج ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سازمان حج و زیارت و مرکز پزشکی حج و زیارت ضمن حفظ استاندارها باید هر آنچه را که در زمان حضور همه زائران انجام می دادند تا خروج آخرین زائر انجام دهند و تفاوتی در ارائه خدمات قابل قبول نیست.

حجت اسلام والمسلمین نواب از دست اندرکاران طبخ غذا خواست حال که تعداد زائران کاهش یافته بر کیفیت و تنوع غذا بیفزایند و به نحوی برنامه ریزی صورت گیرد تا فاصله طبخ و توزیع غذا کاهش یابد.

در ادامه این نشست سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت به برنامه ریزی صورت گرفته در ارائه خدمات به زائران تا پایان عملیات حج اشاره و تصریح کرد: بر همین اساس کاهش عوامل و نیروهای ستادی و خدمات نقل درون شهری به نحوی انجام خواهد شد تا آخرین کاروان نیز همانند نخستین کاروان ها خدمات دریافت کنند.

وی از مرکز پزشکی حج و زیارت خواست که نسبت به تامین خدمات مورد نیاز زائران توجه و دقت بیشتری نماید.

این جلسه با گزارش غلامرضا رضایی مدیرعملیات ستاد مکه درباره اقدامات صورت گرفته برای انتقال زائران به مدینه و کشور ادامه یافت و تاکید کرد : تلاش ما در راستای ارائه خدمات به زائرینی است که در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان/ تاکید بر ارائه خدمات کامل

آخرین وضعیت حجاج ایرانی در عربستان/ تاکید بر ارائه خدمات کامل