مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-04ورزشي

نکا، میزبان همایش دوچرخه سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران


همزمان با دهه ولایت و امامت، نکا میزبان همایش بزرگ دوچرخه سواری گرامیداشت غدیر و دومین کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، ماشاالله طرزه ای نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت قرار داریم و باید با بهره گیری از اعیاد بزرگ و قربانی کردن هوای نفس به جایگاه انسانی و قرب الهی برسیم.

وی افزود: برای دهه ولایت و اوقات فراغت برنامه ریزی های مختلفی را در حوزه فرهنگی و ورزشی اجرایی کرده ایم  و همایش بزرگ دوچرخه سواری آقایان برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان نکا یادآور شد: برنامه های مختلفی در این ایام همچون همایش خانوادگی روستای لیمونده و اهدای جوایز اجرا شد، همایش زرندین علیا در راستای ورزش محلات، جشنواره کودکان علوی و جوانان ورزش دوست در شهدای گمنام با حضور هیات ورزشی برگزار شد.

طرزه ای نژاد افزود: برنامه آتی جشن دهه ولایت روستای تلم و همایش بزرگ دوچرخه سواری با هدف بزرگداشت سرداران و 10 هزار و 400 شهید استان و جشن عید غدیر  است که با حضور میهمانان در 14 تیرماه برگزار می شود.

وی گفت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، مذهبی و ورزشی شهرستان نکا جشن بزرگ عید غدیر و همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه آقایان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مناسبت دهه امامت و ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکا، میزبان همایش دوچرخه سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران

نکا، میزبان همایش دوچرخه سواری گرامیداشت غدیر و شهدای مازندران